7 клас

2022-2023 навчальний рік

У зв язку з військовою агресією росії у  нашому  закладі освіти ми з вами знову будемо зустрічатися онлайн на цьому блозі!!!
Щотижня Ви будете  отримувати нові знання на цій сторінці, посилання на цікаві відеоуроки та форми для тестування і отримання оцінок. Ваша задача уважно передивлятись матеріал, виконувати завдання і отримувати оцінки! Тож, алгоритм дій такий:
1. Щотижня в той самий день, коли у вас має бути урок інформатики -  заходьте за посиланням на цю сторінку.2. Обираєте урок 3. Знайомитесь з матеріалом

4. За потреби виконуєте завдання. Іноді, завдання треба буде переслати на електронну пошту sunny.chencova@ukr.net  або прікріпити до Єдинї школи.


 06.12-07.12 Інформатика завдання

Доброго дня Сьогодні ми з вами створимо  електронну таблицю самостійно. Пропоную вам скористатися прикладною програмою Excel. У комп 'ютері  вона має зелений ярлик, а ось якщо ви працюєте з онлайн програмою через гугл Диск, то треба обрати такий шлях : Диск-Створити (плюсик у лівому верхньому куті) - Google таблиці.
      

Далі діємо за алгоритмом по фото. 
1. Обираємо кількість стовпців і рядків. У нашому випадку це 5 стовпців та 19 рядків. Оберіть межі для нашої таблиці. Всі межі (віконечко). Як на малюнку.

1. Змінюємо розмір стовпців. Нагадую, що це можна зробити тільки вгорі (там, де назви стовпців)
3. А тепер скористаємося інструментом "Заливка". Розфарбуємо таблицю за зразком! Зміни тільки кольори!!!
 4. Фотографуй - надсилай фото до Єдиної школи!





Листопад  2022РІК




22.11-23.11.2022р. Електронні таблиці. Табличний процесор. Об'єкти електронних таблиць. Адресація

Поняття електронної таблиці

Таблиця (лат. tabula –  дошка)  – структурована  сукупність  даних, розміщених по рядках і стовпцях. Складається  таблиця  зі стовпців і рядків,  на  перетині  яких  містяться клітинкиКожний рядок – це опис одного з об’єктів за всіма властивостями.

Кожний  стовпець  –  це  опис  однієї властивості для всіх об’єктів, зазвичай має назву, що відображає назву цієї властивості. У клітинці вказується значення властивості. У них можуть розміщуватися текст, числа, малюнки, формули і навіть інші таблиці.

Електронна таблиця - таблиця в електронній книзі, клітинки якої міс¬тять структуровані по рядках і стовпцях дані про об’єкти.

Табличний процесор – це прикладна програма, призначена для створення і опрацювання даних, поданих в електронних таблицях.

До основних можливостей цих програм належать обчислення за введеними формулами та побудова діаграм за наведеними даними.

Один з найпопулярніших табличних процесорів Microsoft Office Excel 2010.

Документ електронної таблиці називається робочою книгою. У кожному документі може розміщуватися від 1 до 255 таблиць – робочих аркушів. Документ Excel зберігається у файлі з будь-яким ім’ям і розширенням xlsх

Об’єкти електронних таблиць

Основним об’єктом табличного процесора Excel є електронна книга. Також обє’ктами табличного процесора є аркуш, електронна таблиця, рядок, стовпець, клітинка, діапазон клітинок, діаграма.

Основні елементи вікна табличного процесора

  1. поле Ім'я;
  2. Рядок формул;
  3. рядок номерів стовпців;
  4. стовпець номерів рядків;
  5. поточна клітинка з табличним курсором;
  6. кнопки прокручування ярликів аркушів;
  7. рядок ярликів аркушів;
  8. кнопка створення нового аркуша.

Адресація

Кожна клітинка електронної таблиці має адресуАдреса клітинки складається з номера стовпця та номера рядка, на перетині яких вона розташована, наприклад A1, C3, D17, AA26.

Електронна таблиця табличного процесора Excel містить 1 048 576 рядків, 16 384 ствопці (від A до XFD) та 17 179 569 184 клітинки.

Сукупність клітинок аркуша електронної таблиці утворює діапазон клітинок. Діапазон клітинок, як і окрема клітинка, має адресу. Адреса діапазону клітинок задається адресами двох клітинок, розміщених у його протилежних кутах, що розділені двокрапкою. Наприклад, діапазони клітинок A3:A7.

У клітинках електронної таблиці можуть зберігатися числа, тексти та формули. На аркуші, крім електронної таблиці, можуть розміщуватися й інші об’єкти: діаграми, малюнки тощо.

Виконай завдання в зошиті, надішли до Єдиної школи

1. Установіть відповідність між назвою програми та основним об’єктом її опрацювання.

Основний об'єкт               Назва програми 
Текстовий документExcel
Електронна таблиця Word
Графічне зображенняPower Point
Мультимедійна презентаціяPaint

2. Позначте дії, для виконання яких доцільно використати табличний процесор:

 Виконання обчислень
 Опрацювання малюнків
 Створення презентацій
 Відправлення електронних листів
 Створення карт місцевості
 Пошук відомостей в Інтернеті
 Редагування відеороликів
 Побудова діаграм та числових даних

3. Підкресліть, або запишіть в зошит, правильно записані адреси клітинок: Z3, Б7, 67S, C3D5, ZZZ3, AB4, L2000000, V

4. Запишіть адреси виділених діапазонів. 




5. Визначте, скільки клітинок містять такі діапазони:

а) A4:A10 - ____;  б) С3:E3 - ____;  в) С2:G9 - ____;  г) E5 - ____;  д) 2:2 - ____;  е) D:D - ____.
Щоб дізнатись, скільки клітинок містить діапазон, треба визначити скільки він містить стовпчиків та рядків і перемножити ці два числа. Наприклад, діапазон  A2:C6 містить 3 стовпчики (A,B,C) та 5 рядків (2,3,4,5,6). Відповідно, клітинок 3*5=15.










13 січня 2021 рік
Тема урока: Електронні таблиці
Вітаю вас учні! Пропоную передивитись відео уроку!








Завдання:
Пропоную Вам створити Арт галерею Еxcel! створіть свій малюнок за допомогою таблиці Еxcel! Для цього:
- Запустіть програму Еxcel
-Оберіть малюнок який хочете створити
- Замальовучи певним кольором заливки комірки, створіть власний малюнок
-Змінювати розміри комірок ми навчилися
- Збережіть документ зручним для вас способом (так саме як і у програмі Word)
- Надішліть мені на мою електронну пошту sunny.chencova@ukr.net  цей документ/
Приклад арт малюнку



21 жовтня  2020 рік
Тема уроку: Електронна пошта. Поштові служби Інтернет. Створення облікового запису і поштової скриньки.

Шановні учні! сьогодні на уроці я пропоную Вам створити свій обліковий запис Googl і створити свою електронну скриньку для обміну листами і інформацією.
Спочатку пропоную вам передивитись і прочитати цю тему у підручнику. Посилання на електронну версію підручника ви можете знайти на головній сторінці блогу (праворуч на панелі). Сторінка підручника 4-8!  

 А тепер почнемо працювати)) Для вас є відео урок в якому ви зможете познайомитися з правилами створення поштової скриньки саме у Googl! 

Завдання на тиждень: 
1. Прочитати параграф
2.Створити поштову скриньку
3. Написати перший лист на пошту вчителю ( адреса sunny.chencova@gmail.com) Звертаю увагу, що реєструватися треба під своїм прізвищем, не зашифровувати цю інформацію, бо оцінку отримають тільки конкретні учні під своїм ім'ям
4. У листі можна написати привітання

Учні, від яких я отримаю лист - у відповідь отримають лист з оцінкою














Вітаю Вас, любі учні!
  У звязку з запровадженням карантину у нашому навчальному закладі ми запроваджуємо нову форму навчання - дистанціне навчання! Щотижня Ви будете  отримувати нові знання на цій сторінці, посилання на цікаві відеоуроки та форми для тестування і отримання оцінок. Ваша задача уважно передивлятись матеріал, виконувати завдання і отримувати оцінки! Тож, алгоритм дій такий:
1. Щотижня в той самий день, коли у вас має бути урок інформатики -  заходьте за посиланням на цю сторінку.
2. Обираєте урок
3. Знайомитесь з матеріалом
4. За потреби виконуєте завдання.
 Іноді, завдання треба буде переслати на електронну пошту sunny.chencova@ukr.net 



28 квітня 2020 рік

                  Вітаю Вас! Дуже тішуся, бо отримую Ваші класні роботи, виконані у програмі створення ментальних карт. Сподіваюсь, що Вам ця програма стане у нагоді при складанні ментальних карт з інших предметів! Той, хто плідно працював разом зі мною, мають у скарбничці по 3 гарних оцінки і може успішно скласти тематичний залік! Для перевірки Ваших знань, необхідно буде виконати ще одну роботу. Вона буде незвичною. Бо на цей раз я пропоную інтегрувати наші знання в інший предмет - географію! Знаю, що наразі ви вивчаєте велику і цікаву тему "Євразія". Тож для систематизації ваших знань, корисно буде скористатися ментальною картою! На наступному тижні ми разом з вчителем географії надамо вам спільне завдання і виконавши його, ви отримаєте одразу ДВІ оцінки (з географії і інформатики)! Знаю, що завдань з інших предметів у Вас і так вистачає, тому на цьому тижні дам Вам можливість відпочити, підтягнути "хвостики" з інших предметів і повторити ще раз тему з інформатики "Моделювання" і повправлятися зі створенням ментальних карт на будь яку тему. Карта знань

     Тож, для всіх,хто виконав усі попередні завдання - сьогодні вихідний!  
Якщо Вам треба відпочити і трохи пофантазувати, пропоную Вам відвідати Музичну лабораторію  за посиланням і сторити свій власний музичний шедевр!


МУЗИЧНА ЛАБОРАТОРІЯ

  А тим, хто тільки починає працювати на моєму блозі,  пропоную уважно передивитись попередні уроки!



22 квітня 2020 рік

Дякую всім, хто виконав попереднє завдання - оцінки вже у журналі)) Подорожуємо інформатичними стежками далі!




Карта знань

Завдання: Зробити карту знань з предметної галузі "Пори року". Додати зображення на кожну гілку. Викачати. Надіслати вчителю на електронну пошту sunny.chencova@ukr.net 
15 квітня

 Вітаю Вас, учні! Сьогодні на уроці ми повторимо з вами попередню  тему і спробуємо самостійно побудувати свою першу модель!
 Але спочатку пропоную Вам перевірити себе і згадати що ж таке є "модель" і які типи моделей існують. Переходь за посиланням.

Перевірка


ЗАВДАННЯ ДЛЯ ВИКОНАННЯ: Створюємо інформаційну модель "Родинне дерево"
1. Збережи на свій компютер картинку


2. Відкрий її за допомогою графічного редактора (Pint).
3. Заповни Родинне дерево, користуючись вкладкою "Вставка". Можна вставити фото своїх рідних, або Імя та прізвище. Якщо важко згадати - спитай допомоги у батьків.
4. Надішли цей айл мені на електронну пошту sunny.chencova@ukr.net 
 ДЯКУЮ ЗА УРОК!!!

08.04.

Тема уроку: Моделі. Типи моделей.

Я вітаю Вас, любі наші учні! Впевнена, що Ви вже дуже сумуєте за школою і навчанням( Ми, вчителі, так точно!!! Сподіваюсь, що ви всі здорові і готові до нової теми!

Передивись будь ласка відеоурок за посиланням

ВІДЕОУРОК


Потренуйся! Виконай завдання №1

Завдання 1

Завдання 2


А тепер знайди себе на планеті Земля! Вивчайте супутникові знімки, рельєф і 3D-будівлі. Збільште зображення, щоб розгледіти свій будинок або будь-яке інше місце. Перейдіть в режим перегляду вулиць, щоб побачити панорамні знімки. Тисни на посилання!



01.04.

Тема уроку: Табличний процесор

 Шановні учні! Вітаю Вас на другому уроці з інформатики!! Сьогодні я пропоную вам виконати тестове завдання з теми "Табличний процесор". Не хвилюйтеся,  це проміжне оцінювання. Всі оцінки за тестування будуть викладені у вашому електронному журналі.
Для того щоб успішно пройти тестування, я нагадаю вам з якими теоретичними даними ви маєте бути ознайомлені.

1. Прочитайте  теоретичний матеріал електронного підручника на сторінці 142-144 (про все це ми говорили на уроках, але якщо треба - відновіть знання). Посилання на підручник https://pidruchnyk.com.ua/754-informatika-7-klas-morze-2015.html
2. Перейдіть за посиланням і пройдіть тест. Наголошую на тому, що тест можна пройти тільки ОДИН раз! Уважніше заповнюйте клатики відповіді! Увсіх питаннях є тільки ОДИН правильний!!
 ТЕСТ
ТИСНИ!

Дякую та чекаю на відповіді))



18.03.2020
Тема уроку: Використання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій


1. Повторення правил техніки безпеки.
2. Завдання. Створіть таблицю «Магазин» за зразком. Введіть необхідні формули для обчислення: вартості кожного товару, сумарної вартості усіх товарів, загальної кількості товару, найменшу кількість товару, найбільшу ціну товару, середню вартість товару у магазині.
3. Виконання практичної роботи.
Хід роботи
1.                  Підготувати комп’ютер до роботи. Завантажити табличний процесор Excel. Створіть таблицю «Магазин» за зразком.

1.                  Обчисліть вартість кожного товару, використовуючи формулу й автозаповнення. У клітинку D3 введіть формулу «=B3*C3». Застосуйте автозаповнення для інших клітинок цього стовпця.

2.                  Обчисліть сумарну вартість усіх товарів. У клітинку D7 введіть формулу «=SUM(D3:D6)».
3.                  Обчисліть загальну кількість усіх товарів. У клітинку В7 введіть формулу «=SUM(В3:В6)».
4.                  Визначте якого товару у магазині найменше. У клітинку B8  введіть формулу «=MIN(B3:B6)».
5.                  Визначте який товар у магазині коштує найбільше. У клітинку С9 введіть формулу «=MAX(C3:C6)».
6.                  Знайдіть середню вартість товару у магазині. У клітинку D10 введіть формулу «=AVERAGE(D3:D6)».
7.                  Збережіть книгу у власній папці у файлі з іменем Пр 8.xlsx.
 Перешліть цей документ на електронну пошту вчителя sunny.chencova@ukr.net   

Немає коментарів:

Дописати коментар