5 клас

2021-2022 навчальний рік

Вітаю Вас, любі учні!

  У зв язку з військовою агресією росії у  нашому  закладі освіти ми з вами знову будемо зустрічатися онлайн на цьому блозі!!!
Щотижня Ви будете  отримувати нові знання на цій сторінці, посилання на цікаві відеоуроки та форми для тестування і отримання оцінок. Ваша задача уважно передивлятись матеріал, виконувати завдання і отримувати оцінки! Тож, алгоритм дій такий:
1. Щотижня в той самий день, коли у вас має бути урок інформатики -  заходьте за посиланням на цю сторінку.
2. Обираєте урок
3. Знайомитесь з матеріалом

4. За потреби виконуєте завдання.
 Іноді, завдання треба буде переслати на електронну пошту sunny.chencova@ukr.net  або прікріпити до Єдинї школи.

КВІТЕНЬ 2022рік

ТЕМА УРОКУ: 

Способи опису алгоритму. Лінійні алгоритми.

На минулому уроці ми говорили з вами про алгоритми.

Залежно від складності, команди в алгоритмах виконуються по-різному. У деяких алгоритмах вони можуть повторюватися певну кількість разів (посадити 10 дерев), у інших — виконуватись залежно від якоїсь умови (якщо йде дощ, то взяти парасольку). Але є алгоритми, які можна подати у вигляді команд, що виконуються в строгій послідовності, одна за одною і тільки один раз.

Алгоритми можуть бути подані:

  • словесним способом,
  • графічним способом (блок-схема),
  • послідовністю сигналів або звуків.

У блок-схемі алгоритму кожна команда записується в геометричній фігурі (блоці) певного вигляду.
Блоки з’єднуються між собою стрілками, що вказують, яку команду алгоритму потрібно виконати наступною.

Алгоритми, які можна подати у вигляді команд, що виконуються в строгій послідовності, одна за одною і тільки один раз називаються лінійними.

Створювати, редагувати і виконувати алгоритми в Scratch 2 можна на спеціальному сайті в Інтернеті за адресою scratch.mit.edu

На сайті scratch.mit.edu можна переглянути велику кількість готових проектів, створювати власні та багато іншого.

Також можна завантажити та встановити на комп’ютер додаток Scratch 2 за посиланням:

Сторінка завантаження Scratch 2

В середовищі Scratch 2 можна: додавати та видаляти блоки з командами, копіювати і переміщувати блоки з командами, змінювати значення в обраних командах тощо.

Для переключення мови в Scratch 2 оберіть зображення глобуса у верхньому лівому куті.

Зберегти виконаний проект в Scratch 2 можна, якщо виконати команду: Файл => Вивантажити на ваш комп’ютер (Зберегти)

Збережений на комп’ютері проект можна також відкрити в середовищі Scratch 2: Файл => Завантажити з вашого комп’ютера (Відкрити)

Спробуйте виконати (відеоінструкція):







Як почати працювати в Scretch 2 онлайн

ЗАПИШІТЬ В ЗОШИТ:

Алгоритми, які можна подати у вигляді команд, що виконуються в строгій послідовності, одна за одною і тільки один раз називаються лінійними.

Алгоритми можуть бути подані:
словесним способом,
графічним способом (блок-схема),
послідовністю сигналів або звуків.

Створювати, редагувати і виконувати алгоритми можна в середовищі Scratch 2 на сайті за адресою scratch.mit.edu.

В середовищі Scratch 2 можна: додавати та видаляти блоки з командами, копіювати і переміщувати блоки з командами, змінювати значення в обраних командах тощо.

_______________________________________________________________________________



Шановні учні 5 - х  класів!Вітаю ВАС на  дистанційному уроці! Я вдячна тим учням, які сумлінно працювали під час цих уроків і заробляли оціночки! Скоро ми вже зможемо побачити один одного, поспілкуватися, посміхнутися! Не засмучуйтесь! 
Завдання на сьогодні буде незвичним! 

12.01.2021
Тема: Текстовий процесор. 


Вітаю вас, любі учні! Сьогодні ми починаємо вивчення нової теми, але перш ніж розповісти про це, хочу вас запитати…
…як ви вважаєте, що поєднує працівників різних професій (вчителя, лікаря, інженера, юриста, секретаря і приватного підприємця…)?

Так, усі вони так чи інакше мають справу з текстовими документами!
Саме тому сьогодні ми поговоримо про тексти і програми для їх опрацювання. Мі починаємо нову дуже цікаву тему «Текстовий процесор»

Отже, сьогодні ми познайомимося ще з двома видами програм, що дозволяють опрацьовувати текстові данні: це текстові редактори та текстові процесори. Проте, щоб зрозуміти різницю між ними, необхідно згадати, що таке редагування текстів, а що таке форматування.

  • Редагування – це додавання і видалення символів, а також виправлення помилок.
  • Форматування — це процес оформлення зовнішнього вигляду тексту документа.

Подивіться уважно! Два абсолютно однакових текста, але виконані в різних програмах:

 


Отже, робимо висновок, що:

  • Текстовий редактори – це програми, що дозволяють створювати тексти з простим форматуванням. (блокнот, Notepad++)
  • Текстові процесори – це програми, що дозволяють створювати тексти зі складним форматуванням. (MS Word 2010, LibreOffice Writer, OpenOffice, WordPad).

Отже, спільним у обох груп програм є можливість редагувати тексти.

Можливості складного форматування та використання різноманітних об’єктів є лише у текстових процесорах.

Основні об’єкти текстового документа

  • Символ – мінімальна одиниця текстової інформації;
  • Слово – довільна послідовність символів, що з обох боків обмежена службовими символами (пробіл, кома, крапка, знак оклику тощо).
  • Строка – довільна послідовність символів, що знаходяться між лівою та правою границею документу.
  • Абзац – довільна послідовність символів, що обмежені спеціальними символами кінця абзацу. Щоб почати новий абзац необхідно натиснути клавішу Enter. Допускається використання пустих абзаців.
  • Фрагмент – довільна послідовність символів. Фрагментом може бути слово, частина слова, частина абзацу, або увесь текст. 
Отже що таке текстовий документ?

Таким чином, ми з вами будемо працювати саме з текстовим документом у текстовому процесорі MS Word. Він знайомий вам ще з уроків інформатики 4 -го класу! 

ЗАВДАННЯ ДО НАСТУПНОГО УРОКА:
*Прочитати ще раз, що таке текстовий документ, які об' єкти є у текстовому документі.
* Перевірити, чи є у вашому домашньому комп'ютері встановленою програма MS Word
А для тих, хто хоче розім'яти свої пальчики від довгої роботи за компютером пропоную невеличку гру-тренажер! Просто переходь за посиланням нижче!

20.10.2020
Тема: Різновиди комп'ютерів.









Вітаю Вас, любі п'ятикласники!
  У звязку з запровадженням карантину у нашому навчальному закладі ми запроваджуємо нову форму навчання - дистанціне навчання! Щотижня Ви будете  отримувати нові знання на цій сторінці, посилання на цікаві відеоуроки та форми для тестування і отримання оцінок. Ваша задача уважно передивлятись матеріал, виконувати завдання і отримувати оцінки! Тож, алгоритм дій такий:
1. Щотижня в той самий день, коли у вас має бути урок інформатики -  заходьте за посиланням на цю сторінку.
2. Обираєте урок
3. Знайомитесь з матеріалом
4. За потреби виконуєте завдання.
 Іноді, завдання треба буде переслати на електронну пошту sunny.chencova@ukr.net

10 квітня 2020 рік
Шановні учні 5 - х  класів!Вітаю ВАС на четвертому дистанційному уроці! Я вдячна тим учням, які сумлінно працювали під час цих уроків і заробляли оціночки! Сьогодні рівно місяць, як ми навчаємося вдома. Це дуже сумно, бо не можемо побачити один одного, поспілкуватися, посміхнутися! Не засмучуйтесь! Думаю скоро все буде добре і ми всі разом під весняним сонечком з піснею будемо крокувати до школи!

Завдання на сьогодні буде незвичним! 




МУЗИЧНА ЛАБОРАТОРІЯ

09 квітня 2020рік

Вітаю Вас, шановні мої учні! Сподіваюсь, що Ви всі здорові і маєте гарний настрій! Сьогодні на уроці інформатики ми з Вами повторимо матеріал попередніх уроків і трошки пофантазуємо! Пропоную Вам згадати найпростіший графічний редактор . Подумайте, як називається ця програма? Здогадались? Авжеж, це   - PAINT!!!
 Він є у всіх комп'ютерах і знаходиться у стандартних програмах. Я допоможу Вам його знайти. Слідуйте за підсказками!


 Згадаємо, як виглядає інтерфейс цієї програми
 А ось і перелік основних інструментів для використання!


Думаю, це було не важко! Що ж ми з Вами сьогодні будемо робити? Звісно малювати! Згадаємо,як користуватися інструментами для малювання, текстом, фігурами... і створимо мотивуючу картинку (зображення)!
 Сьогодня дуже непрості часи для всієї нашої планети( Вірус, хвороба та карантин( Це засмучує багато кого... І наша з вами задача підтримати один одного, намалювавши яскраву картинку

Ось яку зробила я!



Збережіть цю картинку і надішліть мені на електронну пошту!   sunny.chencova@ukr.net    Я зроюлю великий колаж із ваших картинок  і поділюсь ним зі всіма спільнотами у нашій групі на Facebook          https://www.facebook.com/nvk.garant/

2 квітня 2020рік
Тема уроку: Форматування абзаців.
Любі учні! Сьогодні ми продовжуємо працювати з текстовим редактором Microsoft Word. Ми попрацюємо з абзацами. Прошу вас передивитися теоретичний матеріал.


Передивіться відео фрагмент роботи з абзацами.

А тепер питання для самоперевірки
Настав час виконати практичну роботу для закріплення теми.
Практичне завдання
Завантажте документ "Вірш".
Виконай форматування даного тексту за планом: 

  • Скопіюй даний текст в окремий документ. 
  • Встанови поля сторінки: вузькі. 
  • Установи для перших двох рядків вирівнювання по центру, розмір символів – 20 пт і шрифт Arial
  • Для всього іншого тексту вирівнювання по лівому краю, відступ – 2 см, розмір символів 16 пт і шрифт Times New Roman
  • Для абзацу, що містить заголовок пісні, встанови колір символів – синій, накреслення напівжирне й інтервал після абзацу – 12 пт. 
  • Для абзацу, з якого починається другий куплет, установи інтервал перед абзацом – 12 пт. 
  • Для всього тексту встанови міжрядковий інтервал полуторний
Збережіть цей документ у себе на комп'ютері. Дякую за урок!


18 березня 2020 рік

Тема уроку: Додававання, редагування  та форматування таблиць

Як до текстового документа вставити таблиці?
Для вставлення таблиці до текстового документа в Microsoft Word 2010 використовують інструмент Таблиця на вкладці Вставлення. З його допомогою можна створювати таблицю різними способами:
1.      Виділити мишею кількість рядків і стовпців таблиці

2.      Обрати вказівку Вставити таблицю та вказати потрібну кількість стовпців і рядків у вікні Вставлення таблиці.
3.      За допомогою вказівки Намалювати таблицю можна легко створити таблицю складної структури.
Як редагувати та форматувати структуру таблиці?
У Microsoft Word 2010 для цього можна використовувати різні інструменти області Табличні знаряддя на вкладці Конструктор і Макет або вказівки контекстного меню.
  За допомогою інструментів із вкладки Конструктор можна обрати стиль таблиці, змінити значення параметрів форматування таблиці – колір і стиль заливки, встановити обрамлення окремих виділених клітинок, змінити товщину та колір межі тощо.
Редагувати  структуру таблиці – вставляти й видаляти рядки чи стовпці, об’єднувати або розділяти клітинки – можна за допомогою інструментів вкладки Макет та вказівок контекстного меню.

Для об’єднання клітинок таблиці їх потрібно виділити, потім обрати відповідний інструмент на вкладці Макет або вказівку Об’єднати клітинки в контекстному меню. За допомогою інструмента Напрямок тексту можна розміщувати текст у клітинках горизонтально або вертикально.
Практична робота
1.      Запустіть текстовий процесор Word
2.      Оберіть вкладку Вставка
3.      Оберіть інструмент Таблиці
4.      Уважно прочитайте Завдання та приступіть до виконання. Після виконання трьох вправ не зберігайте ці документи.
v  Вправа 1.   Створення таблиці
1.      Додати таблицю розміром 5 рядків та 4 стовпчики за допомогою виділення мишею потрібної кількості  комірок.
v  Вправа 2.   Створення таблиці
1.         Додати таблицю розміром 10 рядків та 15 стовпчиків обравши вказівку Вставити таблицю та вказавши потрібну кількість стовпців і рядків у вікні Вставлення таблиці.
v  Вправа 3.   Створення таблиці
1.         Додати таблицю розміром 3 на 3 використавши інструменти для малювання таблиці.

     
Наступне завдання треба виконати і зберегти цей файл з назвою Практична робота № 1 на своєму комп ютері. Перешліть цей документ на електронну пошту вчителя sunny.chencova@ukr.net  (Нехай в цьому допоможуть батьки) 
v  Завдання 4. Працюємо самостійно
1.      Створити таблицю одним будь-яким із способів за зразком (стильове оформлення обрати самостійно)

6 коментарів:

  1. Здравствуйте, как мне заниматься у меня нет компьютера

    ВідповістиВидалити
  2. Мені дуже шкода, можно теоретично займатися, робити конспекти.

    ВідповістиВидалити
  3. Здравствуйте а вы можете мне пожалуйста задавать другие домашние задания, так как у меня компьютер сломан

    ВідповістиВидалити
  4. Здравствуйте, вы мне не будете ставить плохие оценки за то что я не делаю ваш предмет просто вы все задания задаёте на компьютере, а у меня он сломался, давайте вы мне будете задавать какие-то задания которые можно сделать не на компьютере

    ВідповістиВидалити
  5. я не знаю как это сказать но последний урок очень тупой в нём нет никакого смысла вас почти не слышно очень громко гудит компютер пожалуйста делайте в следующий раз урок луче

    ВідповістиВидалити