6 клас

2021-2022 навчальний рік

У зв язку з військовою агресією росії у  нашому  закладі освіти ми з вами знову будемо зустрічатися онлайн на цьому блозі!!!
Щотижня Ви будете  отримувати нові знання на цій сторінці, посилання на цікаві відеоуроки та форми для тестування і отримання оцінок. Ваша задача уважно передивлятись матеріал, виконувати завдання і отримувати оцінки! Тож, алгоритм дій такий:
1. Щотижня в той самий день, коли у вас має бути урок інформатики -  заходьте за посиланням на цю сторінку.2. Обираєте урок3. Знайомитесь з матеріалом

4. За потреби виконуєте завдання. Іноді, завдання треба буде переслати на електронну пошту sunny.chencova@ukr.net  або прікріпити до Єдинї школи.

КВІТЕНЬ 2022РІК

Тема уроку: Вкладені цикли та розгалуження

Вкладені цикли та вкладені розгалуження ви вже використовували для складання алгоритмів.
В алгоритмах також використовують цикл, вкладений у розгалуження та розгалуження, вкладене в цикл.

РОЗГАЛУЖЕННЯ, ВКЛАДЕНЕ В ЦИКЛ

Розглянемо приклад алгоритму з використанням розгалуження в циклі:
Задача. Є 5 діжок, в яких може бути вода. Потрібно скласти алгоритм, за яким можна вилити воду з усіх таких діжок.

Для розв’язання задачі потрібно 5 разів повторити команду “Узяти чергову діжку”, кожного разу перевіряючи, чи є в ній вода, і, якщо є, вилити її. Блок-схема такого алгоритму:


А, наприклад, при складанні алгоритму для встановлення сигналу будильника потрібно не один раз, а кожного дня тижня виконувати перевірку, яким буде наступний день. В залежності від цього виконувати ту чи іншу команду.
Такий фрагмент алгоритму буде мати вигляд:

РОЗГАЛУЖЕННЯ, ВКЛАДЕНІ В ЦИКЛИ В SCRATCH 2

Розгалуження в циклі можна використовувати і в Scratch 2.
Виконання прикладу такого проекту перегляньте у відео:

ЗАПИШІТЬ В ЗОШИТ

Розгалуження може бути вкладеним у цикл.
Цикли, в свою чергу, можуть бути вкладені у розгалуження.
Цикли можуть бути вкладені не тільки як в повне, так й у неповне розгалуження. А розгалуження так само можуть бути вкладені як у цикл з лічильником, так і у цикл з передумовою.

ДОДАТКОВО

Виконайте проекти, переглянуті у відsunny.chencova@ukr.net  або прікріпити до Єдинї школиi

ЯКЩО ПРАЦЮЄТЕ ЗІ СМАРТФОНУ

ОБОВЯЗКОВО зробіть записи в зошиті  (+ схеми), надішліть скрін.







18 БЕРЕЗНЯ 2021 РОКУ

Вітаю Вас, любі учні! Прошу уважно подивитись на малюнок нижче і знайти слова, які Ви вже зустрічали або чули їх.


Молодці! Той, хто був уважний, побачив слова:

Скретч

Спрайт

Образ

Рудий кіт

Програма

Сцена

Об’єкт

Думаю, стало зрозуміло, що саме сьогодні ми будемо повторювати тему "Програмування. Обєкти програмування. І працювати у програмі СКРЕТЧ.

В 5 класі ми вже тренувалися і вправлялися з цієї теми. Але пропоную Вам повторити основні поняття та можливості програми СКРЕТЧ.
 ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Для виконання практичної роботи програму не треба встановлювати на компютер) Достатньо просто перейти за посиланням нижче відео  і працювати онлайн!
Але! Спочатку переглянте відео!

А тепер працюємо самостійно! Бажаю успіху! Посилання для практичної роботи




22 жовтня 2020 року
Тема уроку: Створення векторних зображень

Пропоную вам передивитись відео урок, який я створила для Вас! Завдання в кінці відео Успіхів!





Як створюються 3Д мультфільми?



_______________________________________
15 жовтня 2020 року
Тема уроку:   

Растрові та векторні зображення, їхні властивості. Формати файлів растрових і векторних зображень.

Якщо вам буде зручно, ви можете ознайомитися з цією темою за підручником. Для цього передійть до головної сторінки блога і праворуч оберіть сторінку "Підручники". Натисніть біля свого класу посилання - відкриється підручник Інформатики)))

с. 6-11

А для тих, хто більше полюбляє мультфільми - посилання на відеоурок)) Будьте уважні! В кінці уроку дайте відповідь на деякі питання!




А тепер питання:
1. Як ви думаєте, для чого потрібна людству комп'ютерна графіка?
2. У яких галузях людства її використовують ( наведіть приклади).

 Відповіді можна записувати у коментарях до цього посту, або усно .

Ще раз уважно передивіться тему у підручнику! Це і буде домашнє завдання)







 


24 квітня 2020 рік.
Тема уроку: Складання алгоритмів у середовищі Scretch/
Любі учні! Вже протягом трьох тижнів ми працюємо з  Рудим котом, створюємо алгоритми,міняємо образи і вчимося програмувати! Настала пора додати до нашої скарбнички знань - вміння спілкуватися Коту з іншими героями!
Пропоную Вам сьогодні ознайомитися блоками Костюми (Вигляд). Пропоную Вам передивитись відео, спробувати створити свій алгоритм та надіслати мені на пошту для оцінки))

Відеоурок ТИСНИ

17 квітня 2020 рік
Тема уроку: Алгоритми та їх виконавці.

       Вітаю вас!

Сьогодні, як я і  анонсувала, в нас урок -тестування. Виконуючи попередні завдання ви зайомились з термінами та теорією складання алгоритмів. Настав час перевірити ваші знання! Для того щоб успішно пройти тестування раджу вам ще раз передивитися попередні уроки, повторити для себе деякі теоретичні назви. Тема тесту: "Алгоритми та виконавці". З назви можна зрозуміти, що ми будемо говорити про  таке: що таке алгоритми, хто є виконавцем алгоритмів, в якій програмі можна створювати алгоритми, що таке Спрайт, система команд і.д.


Питань 12 - тому і максимальна оцінка у вас буде 12)) Переходьте за посиланням і починайте працювати! Бажаю успіхів!

ТЕСТУВАННЯ

10 квытня 2020 рік
Тема уроку: Складання і виконання алгоритмів у середовищі Scretch/

Вітаю Вас! Пропоную передивитись перший фрагмент відеоуроку! 
Перевір себе!

Алгоритм

Виконуємо проєкт!


Дякую за урок! До зустрічі! Не забувайте, на мою електронну пошту чекаю ваші проєкти! sunny.chencova@ukr.net 


03 квітня 2020 рік
Тема уроку: Складання та виконання циклічних алгоритмів.
Любі шестикласники! Ще у 4 класі Ви розпочали своє знайомство із алгоритмами та програмуванням. У 5 класі Ви створювали власні перші програми. А чи складно створювати програми в Scratch? Програмувати в Scratch набагато простіше, ніж в інших середовищах програмування. 
ЦИКЛІЧНІ АЛГОРИТМИ У SCRATCH 
1. Алгоритми з повторенням 
Повторення – це базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд. 
Вираз «багаторазове виконання» означає, що команди будуть виконуватися скінченну кількість разів. 
Кількість повторень у циклічних алгоритмах може бути або заздалегідь відомою, або ні, тому розрізняють: 

✓ повторення з визначеною кількістю повторень; ✓ повторення з невідомою кількістю повторень. 
Якщо кількість повторень заздалегідь не відома, то для припинення циклу задається деяка умова, яка і забезпечує скінченність виконання команд, що повторюються. 
Цикл повторення з невідомою кількістю повторень передбачає перевірку деякої умови, як наприклад, в алгоритмі забивання цвяха в дошку. 
У разі, коли в алгоритмі кількість повторів заздалегідь не відома, у середовищі Scratch використовують команду Завжди.
Циклічні алгоритми з лічильником

У циклічних алгоритмах деякі команди можуть виконуватися
визначену кількість разів. Щоб контролювати виконання потрібної кількості
команд при повторенні, використовують лічильник циклу. Він змінюється
від початкового значення 1, яке встановлюється за замовчуванням, до
вказаного числа. Такі алгоритми мають назву циклів з лічильником.
Для створення циклів з лічильником у середовищі Scratch
використовують команду Повторити, у якій параметром є найбільше з
можливих значень лічильника циклу, що змінюються від 1 з кроком 1.
Пропоную вам самостійно створити проект у програмі Скретч з використанням алгоритмів з повторенням і лічильником.
Запустіть програму Скретч, і виконайте наступні дії:

ПРОЄКТ 1: Фантазія


ПРОЄКТ 2: Вентилятор

Молодці! Тепер збережіть будь який проєкт на свій компютер ( файл, зберегти). І надішліть його мені на електронну пошту (попросіть допомоги у дорослих). Чекаю до наступного уроку)) Адреса sunny.chencova@ukr.net 

ДО ЗУСТРІЧІ!


20 березня 2020 року
Тема уроку: Складання та виконання лінійних алгоритмів.

Шановні учні! 
Ми продовжуємо працювати з алгоритмами. На цьому тижні завдання буде дуже легким)) Для того щоб комфортно працювалося на відстані,  нам з Вами дуже потрібно "завести" у себе вдома улюбленця комп'ютерного класу - кота на ім'я Scratch ))


 Тому перше завдання встановити у себе на комп'ютері програму! Зверніть увагу, що Вам зможуть допомогти дорослі! 

 Це можна зробити за цим посиланням 


Завдання 2: Поки кіт буде звикати до нової домівки, пропоную вам виконати завдання онлайн)) Це - алгоритм онлайн. Спробуйте скласти його правильно, а потім перевірити і своїх домашніх! Успіхів. 

На наступному уроці починаємо працювати зі  Scratch !



2 коментарі:

  1. Класно! Молодець,Катерина Миколаївна:) Це називається: "З любов'ю до дітей"

    ВідповістиВидалити
  2. здравствуйте скажите пожалуйста что мне надо зделать чтоб получить неплохую оценку

    ВідповістиВидалити